    From: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <4c15e64d$0$17098$65785112@news.neostrada.pl> <hv4sl1$gfl$1@news.onet.pl>
    <4c15f85a$0$2591$65785112@news.neostrada.pl>
    <hv5789$ffu$1@inews.gazeta.pl> <hv57ts$j1a$1@news.onet.pl>
    <4c1649cc$0$17102$65785112@news.neostrada.pl>
    <hv8g02$7la$1@inews.gazeta.pl>
    <4c17d127$0$17088$65785112@news.neostrada.pl>
    <4c17dd52$0$17085$65785112@news.neostrada.pl> <hv9512$ik0$1@news.onet.pl>
    <4c185149$0$19168$65785112@news.neostrada.pl> <hva719$lcv$1@news.onet.pl>
    <4c1920d4$0$17099$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvbfdl$6hj$1@news2.ipartners.pl>
    <4c194e48$0$2590$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvblaj$9ig$1@news2.ipartners.pl>
    <4c195c6d$0$17100$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvbncp$afe$1@news2.ipartners.pl>
    Subject: Re: działanie solarów
    Date: Thu, 17 Jun 2010 01:46:34 +0200

    Użytkownik "tarnus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:hvbncp$afe$1@news2.ipartners.pl...
    > Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości

    > Bo stać mnie na odpowiednio duży ogród.

    A no to gratulacje.

    > Tobie się nie opłaca ale mnie tak. Ty nie popełnisz tego błędu ale ja też
    > nie popełniłem co ci udowodniłem :)

    Na razie to widzę, że nie policzyłeś wszystkich kosztów.

    > buahahaha. W pralce alkohol? Bo w zmywarce to wogóle nie ma znaczenia
    > gdyż nie te ilości i nie te rodzaje matewriałów.

    W jakiej temperaturze wody usuwa się skutecznie plamy z krwi?

    > Ano widzisz, wcześniej już to pisałem ale ty czytać nie umiesz ze
    > zrozumieniem.

    Fakt. Pisałeś nieskładnie jak potłuczony uczeń gimnazjum na haju, aż ciężko
    zrozumieć.

    > Ale ja mam!
    > Tak samo jak ty masz bańkę 80 litrów na scianie którą chcesz uszczęśliwić
    > wszystkich dookoła.

    > Podaj choć jeden który pominąłem
    > Komin?
    > Hehe

    Koszt obsługi zimowej odśnieżania solarów z rana, żeby się w ciepłej wodzie
    umyć.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/