  • Data: 2010-06-17 05:42:25
    Temat: Re: działanie solarów
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "tarnus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:hvbo6m$b1h$1@news2.ipartners.pl...
    > Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości

    > Gadasz jak potłuczony. Koszt kominka aby się nadawał do grzania w całym
    > domu

    Piszesz jak upośledzony umysłowo. Jak nie umiejący liczyć typowy użytkownik
    solarów.

    > to około 9-12 tys. A sam kocioł retortowy trzeba dac 6-9 tysięcy.
    > Chyba że u ciebie pali się węglem w kotle zrobionym ze starej banki 80l
    > która zaczęła ci przeciekać.
    > Węglem? 1tona 800zł wartość opałowa 25MJ/kg, sprawność kotła 70%. Do
    > retorty także należy zainstalować porządny komin.
    > Liczyć umiesz?

    Nie rozumiesz, że są ludzie którzy już mają jakąś sytuację i rozpatrują
    koszt MARGINALNY nowego rozwiązania? Od lat mają piece, albo instalację CO.
    Natomiast nie ma ludzi mających od lat solary, bo to nowość. W dodatku
    kosztowna.

    > Gdzieś ty się uchował. W popegeerowskim bloku gdzieś mieszkasz?

    Nie, nie jestem Twoim sąsiadem.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/