  • Data: 2010-06-16 23:48:40
    Temat: Re: działanie solarów
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maniek4" <s...@c...chrl> napisał w wiadomości
    news:hvbngu$vid$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości

    > Pokornie prosze o cytat.

    Tam, gdzie piszesz że ten koszt nie jest kosztem, bo nie może być kosztem
    nieotrzymany zysk.

    > Taaa, maslo maslane... Koszt alternatywny to rezygnacja z innego zysku nie
    > koniecznie finansowego a nie jakis koszt utracony.

    Tak, to szersze pojęcie. Utracony koszt kapitału zawiera się w kosztach
    alternatywnych, ale niekoniecznie odwrotnie.

    > No to pomniejsz sobie o jakas lokate na szybko z 5% rocznie.

    Tak, do tego amortyzacja, obsługa, utrata wartości itp. Wymieniłem już.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/