  • Data: 2010-06-17 18:37:52
    Temat: Re: działanie solarów
    Od: M <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jan Werbiński pisze:
    > Użytkownik "M" <M...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A ja nie mam i musiałbym ją robić.

    A ją mam i nie muszę jej robić.

    > Przez ścianę się nie nadaje, bo nie chcę dmuchać spalinami w otwarte
    > okna wyżej. Po to jest komin, żeby spaliny nie truły domowników.

    To znowu dałeś się zrobić. Trzeba było zrobić dziurę w ścianie tam,
    gdzie nie ma okna.

    > Nie zatrudniam Senior Station Officer, ani nie używam single sign-on,
    > nie przydarzyło mi się sanitary sewer overflow .

    I nie przyszło ci do głowy, że na grupie budowlanej SSO to stan surowy
    otwarty.

    EOT bo trollujesz czekając aż ci się woda na kąpiel zagrzeje. O
    przepraszam - kąpiel dopiero za tydzień. :-)

    M.