  • Data: 2010-06-17 21:30:35
    Temat: Re: działanie solarów
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maniek4" <s...@c...chrl> napisał w wiadomości
    news:hve3f5$ju0$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości

    > No ale ten raz na dobe chyba wypada wykapac, czy moze nie?

    Etam, twardym trzeba być, a potem to samo odpada. Laski to lubią. ;)

    Przypomina mi się krytyka przez lekarzy mydeł antybakteryjnych. Otóż one są
    niezdrowe, bo w odróżnieniu od zwykłego mydła niszczą całkowicie bakterie
    żyjące na skórze. Te bakterie są w takiej ilości, że mają przewagę tym samym
    uniemożliwiając rozmnożenie się tym szkodliwym.
    W przypadku umycia skóry bakteriobójczym mydłem skóra daje równą szansę
    zarówno "zwykłym" jak i niebezpiecznym bakteriom.

    Podobnie jak po kuracji antybiotykowej probiotyk ma odbudować florę dobrych
    bakterii, między innymi żeby te złe nie uzyskały przewagi.

    Identyczna sytuacja jest przy wyrobie wina domowego. Odpowiednio duża dawka
    matki drożdżowej lub drożdży aktywnych ma za zadanie szybkie rozmnożenie
    drożdży i uniemożliwienie szkodliwym bakteriom uzyskanie przewagi.

    Sam widzisz, że z myciem nie można przesadzać.
    ;)

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/