  • Data: 2014-10-05 10:28:28
    Temat: Re: dziura fi230 i beton
    Od: "uciu" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >W lazience powinienes miec otwor wentylacyjny i to tam powinienes
    >wydmuchiwac
    >powietrze - nie prosciej zamontowac na tym istniejacym otworze jakis wentyl
    >(wiem ze to chyba niezgodne z przepisami) ?:)

    jest, jest, zawsze na zime go zamykałem a wentylator na grzejniku
    wydmuchował powietrze na przedpokój.
    O wentylacje sie nie martwiłem, bo w kuchni i ubikacji jest bardzo duży ciąg
    w kominie.

    Nawet myslałem, ze w istniejacy otwór wstawić jakiś wentylator, ale wszystko
    co miałem
    (wentylaoty do DGP z komikna) po prostu hałasowały ale było mało efektywne.

    uciu

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.