    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Tue, 18 Jun 2013 09:55:53 -0700 (PDT)
    Subject: Re: fachowa pomoc potrzebna
    From: k...@g...com

    W dniu wtorek, 18 czerwca 2013 18:27:23 UTC+2 użytkownik maciej napisał:
    > Witam
    >

    > Jakiś czas temu kupiłem mieszkanie, dwa dolne piętra budynku to sklepy,
    >
    > kolejne trzy to mieszkania.
    >
    > W budynku jest _wspólnota_mieszkaniowa_, sklepy wynajmuje deweloper, ma
    >
    > też kilka mieszkań.
    >
    > Do budynku dostarczana jest ciepła woda i ciepło z miasta, umowę
    >
    > podpisał deweloper. Mieszkańcy przelewają pieniądze na konto spółki
    >
    > zarządzającej wspólnotą mieszkaniową, a ta spółka na konto dewelopera,
    >
    > który płaci spółce dostarczającej media.
    >
    > Okazało się, że deweloper przestał płacić, nie ma zamiaru już płacić,

> [...]

    Trzeba znaleźć kogoś z dobrym nazwiskiem. Przypomnij sobie jak do Don Corleone
    najpierw przyszła pani co ją właściciel kamienicy chciał wyrzucić z mieszkania i
    poprosiła w pomoc. Don Corleone poszedł do złego kamienicznika, ale nie znaleźli
    wtedy nici porozumienia. Po jakimś czasie kamienicznik przyszedł do Corleone. Okazało
    się że to dusza człowiek, tylko wtedy zły dzień miał. Pani oczywiście mogła zostać.
    Jaj piesek okazał się ulubieńcem kamienicznika. Czynsz nawet obniżył. Cała rozmowa
    przebiegła w miłej, wręcz kameralnej atmosferze. O przemocy mowy nie było. Szukaj
    kogoś z dobrym nazwiskiem.