  • Data: 2013-06-20 15:04:12
    Temat: Re: fachowa pomoc potrzebna
    Od: maciej <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> szukaj wiadomości tego autora

    OK, coś tam udało się zdziałać, ale teraz mam nowy problemik...
    Jak poprzednio opisałem budynek 5 piętrowy, deweloper jest właścicielem
    2 pierwszych pięter, które są wynajmowane sklepom na działalność
    usługową, reszta to mieszkania, kilka jeszcze są jego własnością.

    W budynku jest wspólnota mieszkaniowa, ale udziały przysługują zgodnie z
    posiadanymi LOKALAMI MIESZKALNYMI (bez liczenia sklepów).

    Właściciel teraz chce rozwiązać obowiązującą wspólnotę mieszkaniową (nie
    ma w niej większości) i powołać nową z uwzględnieniem jego udziałów w
    dwóch pierwszych piętrach (sklepy), dzięki czemu będzie miał większość i
    w praktyce będzie robił co mu się będzie chciało.

    Może to zrobić?

    pzdr