eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniefarby gotowe a białe - skąd różnice w cenach, co wybierać i inne dylematy › Re: farby gotowe a białe - skąd różnice w cenach, co wybierać i inne dylematy
    Date: Sun, 26 Feb 2012 11:39:42 +0100
    From: piotr <k...@T...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: farby gotowe a białe - skąd różnice w cenach, co wybierać i inne
    dylematy

    W dniu 26.02.2012 09:12, Adam pisze:

    > A beckersem / tikkurila malowales? Ja maluje tylko tymi farbami i w
    > zaleznosci od tego na jakiej sa bazie - w wiekszosci wypadkow
    > wystarcza jednokrotne malowanie na wczesniej zagruntowana gruntem
    > sniezki sciane. Tylko ostre kolory jak np. czerwony, trzeba malowac
    > drugi raz. Wszystkie beze, szare, pomarancze, nawet zielony -
    > wystarczylo raz i nie ma zadnych przeswitow!
    > pozdr.
    >
    > --
    > Adam

    Potwierdzam, mieszkanie malowałem 3 czy 4 różnymi producentami, a
    najlepszy z nich był Beckers. Łatwość malowania, farba poprostu o
    idealnej konsystencji. Skończysz robotę w połowie ściany, zaczynasz
    jutro i absolutnie nie widać żadnego połączenia. Krycie bardzo dobre,
    musiałem poprawiać tylko tam gdzie fizycznie nie pomalowałem...

    Dla mnie tylko Beckers.