eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniefarby gotowe a białe - skąd różnice w cenach, co wybierać i inne dylematy › Re: farby gotowe a białe - skąd różnice w cenach, co wybierać i inne dylematy
    From: Adam <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: farby gotowe a białe - skąd różnice w cenach, co wybierać i inne
    dylematy
    Date: Sun, 26 Feb 2012 11:38:46 -0800 (PST)

    On 26 Lut, 11:39, piotr <k...@T...pl> wrote:

    > Potwierdzam, mieszkanie malowałem 3 czy 4 różnymi producentami, a
    > najlepszy z nich był Beckers. Łatwość malowania, farba poprostu o
    > idealnej konsystencji. Skończysz robotę w połowie ściany, zaczynasz
    > jutro i absolutnie nie widać żadnego połączenia. Krycie bardzo dobre,
    > musiałem poprawiać tylko tam gdzie fizycznie nie pomalowałem...

    Ja sie do beckersa przekonalem jak po dwoch latach (!) wyprowadzalismy
    sie firma z jednego biura i po demontazu bocznej listwy od szafy
    szerokosci 10cm pod ktora nie bylo farby - wystarczylo zagipsowac
    dziurki i dokupic pol litra farby tego samego numeru (srednio ciemny
    szary), domalowac te 10cm i nie bylo wogole widac roznicy!! Dla mnie
    szok bo kazda inna farba przeciez zzolknie / zmieni kolor, a beckers
    nic :) Od tamtego czasu, a bylo to z 6-7 lat temu maluje wszystko
    tylko i wylacznie beckersem / tikkurila (bo toto w praktyce to samo).
    pozdr.

    --
    Adam