  • Data: 2011-12-30 00:15:58
    Temat: Re: filtr do wody z wylewką - mętna woda po filtrowaniu
    Od: scruffty <s...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 29 Dec 2011 02:42:19 +0100, Filip napisał(a):

    Witam,

    > Oprócz wkładów
    > służących do oczyszczania wody, jest też wkład mineralizujący wodę. Jest
    > idealna do spożycia z dość dużą zawartością minerałów.

    Dobrze, że jest wkład mineralizujący ponieważ picie destylatu (z osmozy mam
    na myśli oczywiście) jest na dłuższą metę niezdrowe dla organizmu.

    > (żywiec, nata, kropla beskidu, itd.) - takiej wody bym nie tknął,
    > choćbym umierał z pragnienia.

    och:)

    > Gdzieś tam kiedyś miałem broszurę, do jakich wartości filtrują filtry
    > ale nie znajdę tego... Sprawdź do ilu mikronów u Ciebie filtruje i
    > przeprowadź najlepiej elektrolizę tej wody, zobaczysz efekty filtracji.

    I po co ta elektroliza? Myślisz, że picie destylatu jest zdrowe? to co jest
    w wodzie (no poza typowymi zanieczyszczeniami cywilizacyjnymi) wcale takie
    złe dla organizmu nie jest. Jakoś ta planeta się kręci już dobre kilka mld
    lat a życie wylazło z wody właśnie.

    A wracając do tematu, do usunięcia typowych zanieczyszczeń wystarczy filtr
    sznurkowy, zmiękczenie (żywice), bo woda zwykle jest za twarda,
    a dalej to już tylko marketing. Taki zestaw za 80 zł spokojnie da radę.

    Temat jest o filtrach, więc o stacjach uzdatniania nie ma co pisać, bo to
    zgoła szersze zastosowanie. Jak dałeś kilka tys za zestaw jak z linka z
    innego postu to zapłaciłeś te kilka tys. tylko za markę i nic więcej. Kilka
    tys można ew. dać ale za stację uzdatniania do podłączenia do instalacji w
    domu, a nie za filtr do kuchni pod zlew.

    scruffty