  • Data: 2012-01-09 17:02:35
    Temat: Re: filtr do wody z wylewką - mętna woda po filtrowaniu
    Od: Filip <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-03 09:04, s_13 pisze:

    > ośmieszasz się ty swoją histerią...
    > to z mojego regionu:
    > http://www.tester.brita-polska.pl/wyniki-badan-jakos
    ci-wody-w-bialymstoku,artykul,23
    > tu badania białostockiej wody:
    > http://www.tester.brita-polska.pl/brita/upload//bada
    nia/bialystok.pdf
    > a ja osobiście mam studnię i wodę jeszcze lepsza i to bez uzdatniaczy
    > i środków dezynfekujących...
    > ośmieszaj się dalej... panie sprzedawco Zeptera...

    Ok, literko i liczbo, jak chcesz to wypowiem się na temat tego testu
    białostockiej wody. Ale czy będziesz w stanie odpisać jak człowiek na
    mojego posta, czy będziesz taki "zgryźliwy" jak powyżej? Nie jestem
    żadnym sprzedawcą Zeptera, więc zabawa w psychologa Ci nie wyszła.