  • Data: 2012-01-10 14:16:14
    Temat: Re: filtr do wody z wylewką - mętna woda po filtrowaniu
    Od: s_13 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jak chcesz to wypowiem się na temat tego testu
    > białostockiej wody. Ale czy będziesz w stanie odpisać jak człowiek na
    > mojego posta, czy będziesz taki "zgryźliwy" jak powyżej?

    ja już teraz będę zgryźliwy... jak chcesz podważyć te testy, to
    poproszę o fakty, a nie teorie spiskowe bazujące na lęku przed
    nieznanym i niesprawdzalnym... jak masz dowody na fałszywość tych
    testów, to je przedstaw, jeśli nie, zamilcz na wieki...:-)

    > Nie jestem
    > żadnym sprzedawcą Zeptera, więc zabawa w psychologa Ci nie wyszła.

    ale, jak tenże, mózg masz zdrenowany...

    pozdrawiam
    s_13