  • Data: 2013-06-29 15:36:26
    Temat: Re: filtr wody na caly dom
    Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-06-29 15:20, k...@g...com pisze:

    > To jak kupić sól po 70 groszy za kilogram to wyjdzie cirka jebałt 250
    > złotych rocznie + koszt transportu. Super interes.

    No przecież napisałem, że eksploatacja kosztuje 300-400 zł/rok.
    Czytać nie umiesz?

    > To że z demineralizatora regenerowanego solą kuchenną

    Nie napisałem, że to sól kuchenna. To jest sól *do zmiękczaczy*.

    > Do mycia też się nadaje ale trzeba zużyć więcej mydła

    Sorry, ale nie wiesz o czym mówisz... chyba o myciu się przesoloną
    wodą... woda u moich rodziców wymaga 2-3x mniej środków piorących
    do prania i odrobiny mydła do mycia. Tez tego nie doczytałeś.

    > Wypadało by odjąć amortyzację demineralizatora i po pewnym czasie
    > koszt tabletek na nadciśnienie.

    A jak jedziesz samochodem pod górkę, to jeszcze zaciągasz hamulec
    ręczny, czy co?

    Ukłony
    --
    ŁK