  • Data: 2013-07-03 23:36:08
    Temat: Re: firma od jastrychów poszukiwana
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 3 lipca 2013 23:12:48 UTC+2 użytkownik Irek N. napisał:

    > Słyszałem, że narożniki są słabe, trzeba więc sejf na środku ;)

    No lepiej :)

    > Ja na dzień dobry usłyszałem, że mam to pielęgnować przez 2 tygodnie!
    > A ja planowałem w 3 dni po wylaniu zrobić sobie tam magazyn dla
    > przykładowo styropianu elewacyjnego. Ech... plany. :(

    Moim zdaniem spokojnie bys mogl. Podlej i uloz na tym styro - szczelnie, tak
    zeby nie bylo pustych miejsc. Woda nie bedzie miala z tego jak wyparowac.
    Wyjdzie na to samo jakbys folia przykryl :)

    > Co do grzania... rozpocznę pewnie w listopadzie :) A o powolnym starcie
    > też słyszałem, podobno nawet sterowniki czasami mają do tego program.

    Ano.

    > Mają jakieś mechaniczne zacieraczki blaszane - szacuję fi 60cm.

    Standard! Helikopterki takie ;)

    > No dobra, ile mogę przyjąć jako dobrze wykonana wylewka, a od jakiej
    > wartości zacząć kręcić nosem?

    Cos mi sie obilo o uszy ze do 3mm na lacie chyba 1,5mb albo 2mb jest jeszcze
    w normie. Ale naprawde nie sadze, zebys mial wiecej - ta zacieraczka
    mechaniczna to gwarantuje!
    pozdr.

    --
    Adam Sz.