  • 1. Data: 2013-06-29 09:55:43
    Temat: firma od jastrychów poszukiwana
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    Do zrobienia jest niecałe 300mkw, szukam wykonawcy, praca od poniedziałku.
    Dlaczego tutaj i dlaczego tak idiotyczny termin? Samo życie, obiecany
    przez wybranego wykonawcę termin zaczyna się ślizgać, a kontakt się
    zerwał co sugeruje olewanie, więc wykonawca wypada.

    Rejon Bielska-Białej.
    Liczę, że może ktoś z Was zna, podpyta, zapoda... jednym słowem pomoże.

    Irek.N.

  • 2. Data: 2013-06-30 12:16:39
    Temat: Re: firma od jastrychów poszukiwana
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu sobota, 29 czerwca 2013 09:55:43 UTC+2 użytkownik Irek N. napisał:

    > Rejon Bielska-Białej.
    > Liczę, że może ktoś z Was zna, podpyta, zapoda... jednym słowem pomoże.

    No nie mow ze w okolicy masz tak malo fachowcow? U mnie w miasteczku 50 tys
    mieszkancow (Wodzislaw Sl. czyli dosc blisko Bielska ;) mam z 6-8 wykonawcow takich
    do ktorych namiar bym znalazl w pare minut. Ale watpie ze ktos z nich bedzie chcial
    jechac 60km na taka robote :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2013-06-30 19:08:24
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

> [...]
    do ktorych namiar bym znalazl w pare minut. Ale watpie ze ktos z nich bedzie chcial

    A bo ja wiem, 300mkw to praktycznie dom jest. jedni mówią że w 3 dni,
    inni że spokojnie w 2dni zrobią. Wszyscy mówią że za tydzień, dwa, a ja
    potrzebuję już.
    Czy 60km to daleko... chyba nie, dobrą ofertę na sufit hali dostałem z
    W-wy, więc jakoś sobie radzą z odległościami.

    Boję się jednego, że trafię na ekipę która będzie miała czas tylko
    dlatego, że jest tak fatalna.

    Na razie obdzwoniłem kilka firm i powiem Ci, że zupełnie nie wiem czy
    ktokolwiek się pojawi jutro na budowie. Jakoś tak nikt konkretnie nie
    rozmawiał. Mam złe przeczucia, że temat przeciągnie się do końca
    tygodnia (wtedy mam obiecaną dobrą firmę).

    Ależ jestem zły na gamoni którzy tak mnie zostawili, nawet nie zdają
    sobie pewnie sprawy jak rozpiep.... harmonogram działań :(

    Miłego.
    Irek.N.

  • 4. Data: 2013-06-30 20:21:48
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 30 czerwca 2013 19:08:24 UTC+2 użytkownik Irek N. napisał:

    > A bo ja wiem, 300mkw to praktycznie dom jest. jedni mówią że w 3 dni,
    > inni że spokojnie w 2dni zrobią. Wszyscy mówią że za tydzień, dwa, a ja

    Wolni jacys ;) U mnie 280m2 robili w jeden dzien :)

    > potrzebuję już.
    > Czy 60km to daleko... chyba nie, dobrą ofertę na sufit hali dostałem z
    > W-wy, więc jakoś sobie radzą z odległościami.

    To z mojego telefonu na szybko trzy lokalne firmy:

    Wszystkie sprawdzone przeze mnie albo sasiadow / znajomych.

    > Boję się jednego, że trafię na ekipę która będzie miała czas tylko
    > dlatego, że jest tak fatalna.

    Z wylewkami nie jest tak zle jak np. z tynkami, bo jeden dom robia w jeden dzien, a
    nie 1-3 tyg jak tynkarze :) Ja robilem na trzy raty moje wylewki (oni mi tez robili
    a'la "chudziaka" w piwnicy na piasku bo mi sie nie chcialo samemu wylewac :) i za
    kazdym razem spokojnie ten jeden dzien w tygodniu kazdy mial wolny i mozna sie bylo
    dopasowac. Z terminowoscia zadnego problemu - jak sie umowili to przyjezdzali.

> [...]
    > rozmawiał. Mam złe przeczucia, że temat przeciągnie się do końca
    > tygodnia (wtedy mam obiecaną dobrą firmę).

    To dziwne, ja mialem zupelnie inne doswiadczenia z wylewkarzami!
    Powodzenia ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 5. Data: 2013-06-30 22:49:57
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    {ciach}

    THX!
    Jutro jak się nie pojawią - telefoniada :)

    Miłego.
    Irek.N.

  • 6. Data: 2013-07-01 01:18:16
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

> [...]
    > wykonawcow takich do
    > ktorych namiar bym znalazl w pare minut. Ale watpie ze ktos z nich bedzie

    Do Gliwic z Wodzisławia jeżdżą, a niby Gliwice spore i też powinny mieć
    swoich, ale jakoś ich nie widać, albo nie mają wolnych terminów. Może do
    Bielska też pojadą.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 7. Data: 2013-07-01 17:08:54
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    Irek N. pisze:
    > {ciach}
    >
    > THX!
    > Jutro jak się nie pojawią - telefoniada :)
    >
    > Miłego.
    > Irek.N.

    No i telefoniada nie dała rady. :( Jakoś niekonkretnie, wszyscy
    oddzwonią jak sprawdzą termin, ale nie oddzwaniają.

    Mam już ekipę od znajomego-znajomego, po prośbie przełożą roboty, w
    środę rano zaczną. Jest dobrze :)

    Irek.N.

  • 8. Data: 2013-07-01 17:47:31
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 1 lipca 2013 17:08:54 UTC+2 użytkownik Irek N. napisał:

    > No i telefoniada nie dała rady. :( Jakoś niekonkretnie, wszyscy
    > oddzwonią jak sprawdzą termin, ale nie oddzwaniają.

    Przypuszczam ze przez to, ze daleko jednak :) Kazdy woli robote
    blisko (bo i dostawcow ma sprawdzonych etc).

    Ostatnie wylewki robilem z Lubara (bodaj pierwszy telefon jaki podalem)
    w okolicy pazdziernika zeszlego roku i tez bylo bardzo konkretnie.

    > Mam już ekipę od znajomego-znajomego, po prośbie przełożą roboty, w
    > środę rano zaczną. Jest dobrze :)

    ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 9. Data: 2013-07-01 17:48:36
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 1 lipca 2013 17:08:54 UTC+2 użytkownik Irek N. napisał:

    > No i telefoniada nie dała rady. :( Jakoś niekonkretnie, wszyscy
    > oddzwonią jak sprawdzą termin, ale nie oddzwaniają.

    Tak sobie jeszcze mysle, ze moze przez to ze Ty hale budujesz i pewnie
    fakture na calosc chcesz ;) Oni wola zrobic 300mb bez faktury w tym
    czasie :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 10. Data: 2013-07-01 22:44:33
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Tak sobie jeszcze mysle, ze moze przez to ze Ty hale budujesz i pewnie
    > fakture na calosc chcesz ;) Oni wola zrobic 300mb bez faktury w tym
    > czasie :-)
    > pozdr.

    Też tak może być.
    A co do kontaktu pierwszego - potwierdzam, bardzo konkretnie się
    rozmawiało. Szkoda że bez powodzenia.

    Miłego.
    Irek.N.