  • Data: 2010-01-19 09:44:44
    Temat: Re: folia pod ogrzewanie podłogowe
    Od: "marko1a" <m...@l...de> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lagod" <niespamowaclagoda@listkropkapl> napisał w wiadomości
    news:4b54829c$1@news.home.net.pl...

    > Nie zauważyłem bo nie "odbija". Ogranicza promieniowanie ciała do
    > otoczenia. Nie zmniejsza konwekcji ani przenikania i niczego do środka nie
    > odbija.

    Uważa więc pan że nie zmniejsza konwekcji ani przenikania ani tez nie odbija
    promieniowania ale jednak ograniczna.
    Proszę wyjaśnić nam tu na grupie jakie to nowe prawo fizyki pan wynalazł
    które pomaga w cudowny sposób ograniczać.

    Panie Lagod nie rób pan wstydu. Chwalił się pan że fizyka termodynamika i
    koledzy jacyś wokól pana. Ja myślę że koledzy to ze starszego roku coś
    owszem wiedzą
    a pan to czasem podsłuchuje tylko. Niestety w taki sposób niczego pan się
    nie nauczysz.

    Marek