  • Data: 2010-01-21 19:08:19
    Temat: Re: folia pod ogrzewanie podłogowe
    Od: Rentier <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Kiedyś zrobiłem eksperyment: Miałem piec- kozę tuż przy ścianie zewnętrznej starego
    budynku.
    Ściana potrafiła rozgrzać sie od owej kozy w taki sposób,że ciemnożółta badziewfarba
    zrobiła sie
    zupełnie biała.
    Dorwałem kawał folii-blachy aluminiowej, grubości nie pamiętam,ąle wsadzona pionowo
    miedzy kozę a
    ścianę" stała" bez kleju i mocowań.
    Wystarczyło przyłożyć rękę do ściany za folię i porównać temperaturę ze ścianą poza
    folią, nieco
    dalej od pieca.
    Zgodnie z niektórymi wypowiedziami powinno być odwrotnie, skoro aluminium tak super
    przewodzi ciepło
    i za cholerę nie odbija kompletnie nic...
    Nawiasem, sprawdźcie sami...
    Może nawet na ekranach zagrzejnikowych..