  • Data: 2010-05-27 08:43:58
    Temat: Re: fugowanie: bledy wykonawcze?
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości
    news:4bfe2717$0$17090> To przed zatrudnieniem najlepiej jest sprawdzić
    dokumenty, zameldowanie i
    > księgę wieczystą. ;-)

    Daj spokój. Co to da. Zresztą to chyba ty pisałes o cennym swoim czasie.
    Trzeba brac solidnych sprawdzonych ludzi i tyle.
    Ja cały dom wybudowałm bez żadnych umów i problemów z tego tytułu żadnych
    nie mam.
    Z wykonawcami do dzisiaj żyję w zgodzie, część z nich to teraz moi klienci
    itp.
    A jak była potrzeba jakiejś poprawki czy coś podobnego to dzwoniłem,
    wprzyjezdzali i poprawiali.
    To kwestia uczciwiości i podejścia do ludzi.
    Ale ja z wykonawcami nie wariowałem, nie wyganiałem ich za granice posesji
    aby tam palili papierosa, piwko czesto im postawiłem, czasami wódeczke po
    robocie przy grilu.
    No i nie łatałem z 3 metrowa poziomicą i gazetą aby udowodnić 0,5mm odchyłki
    a jakości gładzi czy położenia kafelek nie sprawdzalem przy użyciu 5ciu lamp
    halogenowych 500W

    > Zawsze jest jakiś sposób. Tylko zleceniodawcy są za bardzo pobłażliwi.

    Czemu pobłazliwi.
    Jak to że płytki są w łazience źle położone zauwazaja dopiero po skończeniu
    przez wykonawce całej łazienki to pretensje moga miec tylko do siebie.
    Niestety ale swojej inwestycji trzeba pilnowac i nadzorowac osobiście.

    Krzysiek