  • Data: 2015-07-06 08:16:44
    Temat: Re: fugowanie klinkieru - jakie rady?
    Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 2 kwietnia 2009 14:04:52 UTC+2 użytkownik amir napisał:
    > Witam!
    > Niedługo chce zabrać się do fugowania klinkieru,
    >
    > jakie możecie dać rady
    >
    > 1. Czym umyć najlepiej cegły, przed fugowaniem z odrobinek cementu.
    >
    > 2. Czym umyć cegłu po fugowaniu?
    >

    > mam pytanie panowie tak pieknie piszecie o ccegle klinkierowej a ja tak dla odmiany
    tematu chcialbym sie dowiedziec wiecej na tema plytki klinkierowej podlogowki czym
    mozna ja doczyscic po zaprawie fugujacej grafit zaznaczam ze fugowanie i mycie bylo
    prawidlowe tylko plytka caly czas po umyciu ma kolor brudno-szary i jak ja dopiescic
    zeby wygladala pieknie z gory dziekuje za wszystkie fachowe porady pod moim adresem