    From: "kiki" <j...@g...ky>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: fundament
    Date: Sun, 14 Jun 2009 18:10:28 +0200

    "pluton" <z...@g...pl> wrote in message
    news:h12a4u$9pn$1@inews.gazeta.pl...
    > metodą
    > spokojną
    > taniej,
    >

    > 40 m3 ?? Stawiasz osiedle domkow jednorodzinnych ?
    > 40 m3 to 150-200 betoniarek 250 litrowych.
    > Zakladajac ze jedna betoniarke napelni sie, wymiesza i oprozni
    > w 15 minut, dostajemy ze 3 dni robocze.

    Ja widziałem jak robią beton na budowie u mnie i była wielka awantura. Nie
    mieszali skurwiele do końca i widać było niewymieszany piasek, a zalewali
    nadproża tylko.
    Trzeba stać przy gnojach cały czas. Po drugie ładują betoniarkę na maxa, że
    aż stoi pionowo. A jak pionowo to sie w niej nie miesza.
    O kant dupy to mieszanie betonu na budowie. Nie wsypią tyle cementu ile
    trzeba, nie dadzą kruszywa, plastyfikatora, wleją napowietrzacz do zaprawy
    zamiast właściwego.
    Trzeba stać nad nimi jak mają zamiar cokolwiek zalewać. O fundamentach to
    można zapomnieć.