  • Data: 2011-02-09 21:22:06
    Temat: Re: fundament monolityczny izolować czy nie izolować
    Od: "kiki" <k...@t...fel> szukaj wiadomości tego autora

    > Niech mi ktoś to wytłumaczy bo po rozmowie z kilkoma budowlańcami, już sam
    > się zgubiłem.

    Ja bym izolował styropianemale folia kubełkowa musi schodzić od góry aż na
    dół.
    Więc najpierw niech postawią ściany fundamentowe i dopiero dadzą styropian i
    folię na końcu.
    Jeżeli chcesz robić hydroizolację to dasz najpierw papę lub bitum z beczki z
    wtopioną siatką. na to dasz skstrudowany styropian - steinodur na przykład
    taki z rowkami pionowymi na zewnątrz i na to geowłókninę i zasypać. Folia
    kunełkowa zbędna.

    Aha i pamiętaj, że chudziak pod ławę ma byc szerszy o 20cm od ławy (po 10cm
    z każdej strony) Dopiero na to stawia się szalunek na fundamenty.
    Jak wykonasz chudziak i zaczna stawiać szalunki to daj zdjecia to
    dopilnujemy reszty. Żeby ci nie szalowali od razu i nie lali chudziaka w
    szalunek.