  • Data: 2010-09-30 07:54:12
    Temat: Re: garnki - prosba o opinie
    Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "I.Tichy" <i...@...tichy.pl> napisał w wiadomości
    news:m598a6tj8io69sfdvdnc9pm4st202u6fi2@4ax.com...

    > Poczytaj np. o Berghoffie. Tam nic nie rdzewieje a garnki po latach
    > wygladaja
    > jak nowe. Ale garnek z targu na 30zl to szajs z cienkim dnem i nie
    > wytrzyma
    > eksloatacji w dobrym stanie zbyt dlugo.

    Kupilem swojego czasu za 125 zeta zestaw garnkow ze stalli nierdzewnej
    wlasnie u ruskich na targu.
    sprawowaly sie super... do czasu
    "potrojne" dno (garnki ciezkie), wiec z trzymaniem ciepla nie bylo zadnego
    problemu (widzialem takie same z wygladu o wiele cienszym dnie i one byly do
    de).
    Problem polegal na tym ze:
    1. na patelni potrawy jednak przywieraly i przypalaly sie
    2. po kilku latach eksploatacji potrawy pozostawiane w garnku juz po 1-2 dni
    ulegaly zepsuciu (zupa kisla, kwasniala, to samo z miesem)
    Zastanawiam sie co moglo byc przyczyna (gary juz wywalilem a na ich miejsce
    kupilem tradycyjne - emaliowane)