  • Data: 2010-09-30 12:29:31
    Temat: Re: garnki - prosba o opinie
    Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

    >Jak długo używasz Berghoffa?

    Nie uzywam, jak mozna wniesc z tego watku, ktory sam zaczalem,
    zamierzam sie na cos zdecydowac. Ale Bergoffa ma troche znajomych
    no i na sieci opinie sa pochlebne, a przynajmniej nikt nie narzekal na
    cieknace pokrywki (co innego termometry, tu opinie sa podzielone)

    > Bo ja mam od 25 lat do dziś moje pierwsze
    >stalowe cienkościenne chińskie garnki marki "555" z uchwytami z prawdziwego
    >ebonitu i są w świetnej formie, niezniszczalne, śrubki przy pokrywkach nie
    >podległy naruszeniu

    25 lat to inna epoka. Do dzis u rodziny pracuje 30 letna lodowka Mińsk.
    Nie mozna porownywac produktow sprzed lat z tym produkowanymi dzis.

    > a inne, sprzed 5 lat, znanej marki, potraciły uchwyty,
    >powgniatały się im te warstwowe denka itp. Obecnie prócz tych pierwszych
    >chińskich staruszków tylko Tescoma mnie satysfakcjonuje. Tescomę mam i
    >intensywnie używam aż piszczy od jakichś 10 lat - zero zmian fizycznych.
    >Oraz patelnie Zelmera.

    Ja nie mam ani Tescomy, ani Berghoffa, ani Gerlacha, dlatego zbieram opinie.
    O Berghoffie opinie zebralem i wiem, ze jest warty swojej ceny, ale o Garlachu nie
    wiem
    ciagle nic konkretnego. Dlatego tez szukam informacji na internecie, bo jak wiadomo
    kazdy swoje
    chwali, ale jak juz sie przewali setki postow i forow, to jakies wnioski mozna
    wyciagnac.
    Ale czasami milo jest pogadac tez o czyms zbieznym, niekoniecznie dotyczacym stricte
    tematu
    watku.