  • Data: 2010-09-30 11:11:41
    Temat: Re: garnki - prosba o opinie
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 30 Sep 2010 12:57:35 +0200, I.Tichy napisał(a):

    > Jak nie na targu, to gdzie tam kupujesz; nie rozumiesz, ze miejsce nie ma znaczenia
    tylko fakt,
    > ze dokonalas zlego zakupu, skoro ci woda zostaje w garach ze szklem? kupilas
    KIEPSKIE GARNKI.
    > Nie ma tez znaczenia, co sadzisz o Berghoffie (mialas w ogole ich garnki?),
    > poniewaz niezaleznie od twojej opinii nie ma problemow z pokrywakami tej firmy.
    > Czy cos jest niejasnego dalej?

    Jak długo używasz Berghoffa? Bo ja mam od 25 lat do dziś moje pierwsze
    stalowe cienkościenne chińskie garnki marki "555" z uchwytami z prawdziwego
    ebonitu i są w świetnej formie, niezniszczalne, śrubki przy pokrywkach nie
    podległy naruszeniu, a inne, sprzed 5 lat, znanej marki, potraciły uchwyty,
    powgniatały się im te warstwowe denka itp. Obecnie prócz tych pierwszych
    chińskich staruszków tylko Tescoma mnie satysfakcjonuje. Tescomę mam i
    intensywnie używam aż piszczy od jakichś 10 lat - zero zmian fizycznych.
    Oraz patelnie Zelmera.