  • Data: 2010-10-01 07:13:50
    Temat: Re: garnki - prosba o opinie
    Od: "andrzej" <k...@a...de> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Misiek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:4ca57996$0$21000$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
    produkte/medien/bilder/gross/49266.jpg

    > jesli chodzio o scislosc to uchwyty sa przeygrzewane a nie przyspawane

    Jesli chodzi o ścisłość to napisałem "przyspawane", aby podkreślic, że jest do
    zgrzew o mocy spawu a nie smarknięcia.

    --
    andrzej

    Naprawa i wymiana szyb samochodowych u klienta
    www.auto-szyby.opx.pl www.agi.de
    Zatrudnimy w całym kraju mechaników i handlowców z doswiadczeniem w branży