  • Data: 2010-10-04 11:43:44
    Temat: Re: garnki - prosba o opinie
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 01 Oct 2010 10:41:27 +0200, I.Tichy napisał(a):
    > Na gazie bardziej smali, indukcja to jednak nieco inaczej.

    Indukcja IMHO mocniej przypali - jedyna roznica to taka, ze idzie
    bezposrednio w garnek, a nie dookola :)

    > A co do przypalania wiadomo, ze w kazdym garze da sie jedzenie przypalic, ale
    chodzi o pewne
    > minima. Np. mam jakis cienki garnek ze palcem dno wygiac lekko moge, to ten za
    szybko lapie
    > temperature i zarcie migiem przystaje. Nawet kolokwialnie wode mozna w nim
    przypalic.

    No to ikeowski garnek dzielnie zniosl probe - zapomniany przez 8h krupnik na
    malym gazie :) Nie dosc ze sie nie przypalil, to byl calkiem smaczny - taki
    idealnie zageszczony... ;)
    Zas co do wgniatania dna - przy garnkach Ikea365+ to mam watpliwosci czy
    zrobilby na nich wrazenie niewielki mlotek. A jak sie popatrzy na ich kraje
    pochodzenia, to cala gama - Chiny, Indonezja i nie tylko :)

    > No to dobre gary ustrzeliles, ale zazwyczaj za niska cena idzie niska jakosc
    > i wyrzeczenia producenta.

    Dlatego warto kupowac to co wyprobowane... i z dobra gwarancja.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944