  • Data: 2017-12-26 19:04:05
    Temat: Re: gaz tanszy ?
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-12-26 o 17:27, Kris pisze:
    > Tia
    > Bzdurzysz po raz kolejny
    > Za komuny(w czasach Twojego dzieciństwa) to akurat ludziska nie mieli potrzeby
    oponami palić w piecach

    Masz coś na poparcie swoich tez czy tylko ot tak sobie pieprzysz od rzeczy?
    Jak byś żył za komuny to byś wiedział, że spora część społeczeństwa w
    ogóle nie oddawało śmieci, a na wsiach mało kto. Na zimę trzeba było
    kupić sporo węgla. Niektórzy nawet i po kilkanaście ton, a nie wszyscy
    mieli deputaty. Dlatego do kotłów lądowało wszystko co tylko dało się
    spalić, bo wywóz śmieci kosztował i nie każdy chciał opłacać pojemnik.

    > To go łatwo zobowiązac

    Łatwo to napisać.

    Jak wiesz w jaki sposób to dawaj patent.

    Tylko mam nadzieję, że nie chodzi Ci o wywożenie do PSZOK-u, bo nie po
    to się płaci, żeby dodatkowo co miesiąc jeździć po kilkadziesiąt
    kilometrów ze śmieciami i do tego brudzić samochody, ani też nie chodzi
    Ci o przekazanie przedsiębiorstwu zajmującego się utylizacją na koszt
    gminy, bo to nie działa.

    Spalanie i wywożenie do lasu nie wchodzą w grę.

    Podpierdalanie gminy wyżej i tak bije nas samych po dupie, bo za kary,
    które będzie musiała zapłacić gmina, tak naprawdę zapłacą mieszkańcy,
    czyli ci pokrzywdzeni.

    Czekać do wyborów, aby wypierdzielić radnych i wójta?

    No to jaki masz sprawdzony paten?