  • Data: 2020-01-23 21:04:30
    Temat: Re: gdzie podłączyć żółto zielony przewód?
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thursday, January 23, 2020 at 7:18:08 PM UTC+1, Uzytkownik wrote:

    > Bzdury piszesz. Nie możesz powrócić do układu TN-C, ponieważ nigdy go
    > nie miałeś i mieć nie możesz.

    no OK, czepianie sie kilku literek z nazwie pominmy... czym wiecej grozi zamontowanie
    roznicowki w porownaniu do poprzedniej wersji? (tzn. mamy na wejsciu ty;lko 2
    przewody faza + N)

    No i w jaki sposob mozna doprowadzic do wybuchu rury gazowej podpietej poz 240V?

    > Widzę masz ciągoty do konfabulacji.

    Wg mnie upalenie N jest problemem w kazdym rozwiazaniu (bez stycznikow i aktywnego
    spradzania...), aczkolwiek jest malo prawdopodobne. Natomiast u mnie ekipa remontowa
    wziela sobie "swojego" elektryka, z uprawniwniami, pieczatkami i HGW czym... a pajac
    zalozyl mi jedna roznicowke 3F na cala instalacje, akurat tu rozlaczenie N jest
    calkiem realne i grozi spaleniem sporej czesci odbiornikow 1 fazowych... facet nie
    rozumial o czym mowie... :( Tak wiec potrzebny jest algorytm poszukiwania fachowca ;)
    przez osobe ie majaca pojecia o elektryce ;)