  • Data: 2014-03-23 10:33:42
    Temat: Re: gdzie pozbywać się styropianu
    Od: Marek <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Am Mittwoch, 19. März 2014 23:59:57 UTC+1 schrieb kiki:
    > "zbigi" <z...@w...pl> wrote in message

    > Wy jeszcze ten styropian spalicie w piecach :-) Szczególnie, że za miesiąc
    >
    > może już nie być gazu w rurach. Wygrani są ci co mają piece spalające
    >
    > wszystko !!!

    Moj sasiad na wsi juz dawno spala wszystko.
    Ja mu zawoze taczka moj styropian, a on mi obiecuje, ze bedzie palil, kiedy wiatr
    bedzie wial w druga strone.
    Ostatnio, kiedy zawiozlem pelna przyczepke do mieciarzy, to powiedzieli, ze spala w
    piecu. Ja na to, ze nie mozna tego palic. Na to oni, ze maja specjalny filtr na
    kominie.
    Teraz moj sasiad tez ma taki specjalny filtr.