  • Data: 2015-11-17 09:06:22
    Temat: Re: ghosciku - grupowy lewaku - jak sie czujesz?
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 17 listopada 2015 00:26:45 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Hehehehe nowe pokolenie :)) Pierwszego posta do usenetu wyslalem w 1996
    > przez modem 9600 :)) OK ide spac w wesolym nastroju :)

    a to ja jestem ze 2 lata spozniony :) A z goscikiem nie ma sie co przepychac - co z
    tego ze czasem ma cos do powiedzenia - andzejek l. tez miał - ale to ten sam typ.
    Nerwy puszczaja i zaczyna latac mieso, szkoda na to czasu. Ignorowac do czasu az
    podleczy nerwy ;) i przeprosi za obelgi, tego niestety spodziewac sie trudno.

    b.