    From: "Darek" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: glazura - ile za ułozenie
    Date: Tue, 14 Aug 2012 23:57:34 +0200

    > przedstawiono mi nastepujacy cennik:
    > m2 płytek 50 zł
    > płytki wyslifowane do czoła - 50 zl za metr bieżacy
    > montaż geberitu - 200
    > półka nad geberitem - 200
    > dziura na kurek/odplyw - 15-20 zł sztuka
    >

    > co o tym sądzicie?

    ja radzę tak, poproś fachmana o wycenę całościową pracy
    ponieważ daję głowę, że po skończonej pracy okaże się,że Ty liczyłeś
    te metry inaczej a on inaczej - zapewne Tobie wyjdzie mniej jemu więcej.
    Szczególnie w budownictwie metr metrowi nierówny, punkt od punktu
    różni się bardziej niż się wydaje ;-).

    Niby wycena wygląda dość szczegółowo, jednak zrób jak radzę a unikniecie
    nieporozumień i zatargów.

    Ja jestem orendownikiem umawiania się na cenę za całośc a nie
    za metry, punkty i Bóg wie jeszcze jakie inne czary.

    W ogólności 50zł za m2 dobrze położonych płytek z fugowaniem
    to jest niska cena (czy ściany są nowe/równe czy czeka go rzeźbienie
    z pionami?). 200zł za półkę, też nie jest porażającą ceną biorąc
    pod uwagę ilośc zabawy.
    Dziura kurek odpływ, hmm mnie się wydaje trochę drogo.
    Montaż geberitu, wydaje się rozsądne.

    Dla porządku podaj jeszcze region Polski ja to odnoszę do wlkp.

    Pozdrawiam
    Darek