  • 1. Data: 2012-08-14 22:13:58
    Temat: glazura - ile za ułozenie
    Od: "rt" <x...@W...gazeta.pl>

    Witam

    przedstawiono mi nastepujacy cennik:
    m2 płytek 50 zł
    płytki wyslifowane do czoła - 50 zl za metr bieżacy
    montaż geberitu - 200
    półka nad geberitem - 200
    dziura na kurek/odplyw - 15-20 zł sztuka

    co o tym sądzicie?

    pozdrawiam

    http://decore-meble.pl

  • 2. Data: 2012-08-14 23:57:34
    Temat: Re: glazura - ile za ułozenie
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > montaż geberitu - 200
    > półka nad geberitem - 200
    > dziura na kurek/odplyw - 15-20 zł sztuka

    ja radzę tak, poproś fachmana o wycenę całościową pracy
    ponieważ daję głowę, że po skończonej pracy okaże się,że Ty liczyłeś
    te metry inaczej a on inaczej - zapewne Tobie wyjdzie mniej jemu więcej.
    Szczególnie w budownictwie metr metrowi nierówny, punkt od punktu
    różni się bardziej niż się wydaje ;-).

    Niby wycena wygląda dość szczegółowo, jednak zrób jak radzę a unikniecie
    nieporozumień i zatargów.

    Ja jestem orendownikiem umawiania się na cenę za całośc a nie
    za metry, punkty i Bóg wie jeszcze jakie inne czary.

    W ogólności 50zł za m2 dobrze położonych płytek z fugowaniem
    to jest niska cena (czy ściany są nowe/równe czy czeka go rzeźbienie
    z pionami?). 200zł za półkę, też nie jest porażającą ceną biorąc
    pod uwagę ilośc zabawy.
    Dziura kurek odpływ, hmm mnie się wydaje trochę drogo.
    Montaż geberitu, wydaje się rozsądne.

    Dla porządku podaj jeszcze region Polski ja to odnoszę do wlkp.

    Pozdrawiam
    Darek

  • 3. Data: 2012-08-15 07:55:09
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 14.08.2012 22:13, rt wrote:
> [...]
    > montaż geberitu - 200
    > półka nad geberitem - 200
    > dziura na kurek/odplyw - 15-20 zł sztuka

    Ja sie umowilem na podlogowe za 35/m2.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 4. Data: 2012-08-15 09:18:18
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 sierpnia 2012 22:13:58 UTC+2 użytkownik rt napisał:

    > co o tym s�dzicie?

    Jak nie chcesz popłynąć to umów się na całość roboty- żadne metry bieżące kwadratowe
    itp. przy rozliczeniu roboty możesz się zdziwić jak się okaże ze sposób liczenia
    fachmana jest inny od twojego;)
    Pokaż fachmanowi co jest do zrobienia i niech poda cenę za całość.

    Co do kwot- zależy od rejonu w którym mieszkasz.
    Podam aktualną cenę z Pomorza- w niedzielę załatwiłem znajomemu płytkarzowi zlecenie;
    u mojego znajomego było do położenia na podłogach 250m2 gresu 60x60cm.
    Dogadali się na 7000zł za całość.
    Ceny u nas to teraz 25-40zł /m2.
    i niestety nie ma zależności że wyższa cena to lepiej zrobiona robota.

  • 5. Data: 2012-08-16 12:31:27
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "rt" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > montaż geberitu - 200
    > półka nad geberitem - 200
    > dziura na kurek/odplyw - 15-20 zł sztuka

    Zamontuj geberit samemu, a on niech tylko kafelkuje :-)

    Na Śląśku ceny są od 30 do 100zł / m2
    Ale 200zł za montaż geberita pierwszy raz widzę :-) Przecież on na tym i tak
    dodatkowo zarobi ma ma sporo krawędzi do oszlifowania.

    Tak czy inaczej tak jak pisali inni umów się na cenę za całość, ale spisz
    dokładnie każdy otwór na przyłącze albo gniazdko oraz każdą krawędź która ma
    być szlifowana na 45st. żeby później nie doliczał za roboty dodatkowe

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 6. Data: 2012-08-16 18:09:00
    Od: "Piotr " <c...@N...gazeta.pl>

    Ergie <e...@s...pl> napisał(a):

> [...]
    ma
    > być szlifowana na 45st. żeby później nie doliczał za roboty dodatkowe

    W sumie to i płytki nietrudno położyć. Popołudniami po miesiącu powinien
    skończyć :)

  • 7. Data: 2012-08-18 22:38:53
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Piotr " napisał w wiadomości grup

    > W sumie to i płytki nietrudno położyć. Popołudniami po miesiącu powinien
    > skończyć :)

    Oczywiście, ale może nie ma tego miesiąca, a montaż stelażu do zabudowy i
    opłytowanie go to 2h roboty.

    Pozdrawiam
    Ergie