eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniegorac na pietrze w upalne dni- klima czy rekuperacja? › Re: gorac na pietrze w upalne dni- klima czy rekuperacja?
  • Data: 2014-07-30 13:10:25
    Temat: Re: gorac na pietrze w upalne dni- klima czy rekuperacja?
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:zo8b9e9ao63c$....@m...org...

    > Normy znam, ale wiadomo jak to teoria ma się czasem do praktyki.

    W praktyce najlepsze jest nieprzekraczanie 1,5 m/s, ale to już tylko
    wentylacja bez chłodzenia/grzania.

    > No tak, ale wiesz, przecież w ten sposób "przeinwestuję" a i tak potem
    > ostatecznie kupię splita żeby mi robił hałas i wichurę nad głową.

    Ja pewnie kiedyś kupię (niezależnie od klimatyzatora kanałowego) bo czasem
    robię imprezy na 15 czy 20 osób. I wtedy nie ma zmiłuj sama wentylacja ze
    schładzaniem nie wystarczy.

    > Dogrzewać też można, choćby w okresach przejściowych.

    Mam gaz i kocioł kondensacyjny nie chcę komplikować instalacji dla
    niewielkich oszczędności.

    > Dzięki za "kupę" info.
    > Nadmienię tylko, że nie zamierzam kupować gotowego reku.ie nazwy:

    To jakbyś szukał wymiennika to na początek dwie nazwy: Siwicki i Bartosz.

    Pozdrawiam
    Ergie