  • Data: 2009-10-07 22:21:19
    Temat: Re: grubość ocieplenia domu ...
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:haj2i0$236$1@news.onet.pl...

    > albo w końcu zaczął sie leczyć ;-)

    Mam trzeciego gresiarza, przyjezdza z pomocnikiem do tej samej posadzki
    (ciagle). Referencje rewelacyjne, inteligentna twarz, wie co robi i co mowi.
    Potrafi budowac zdania, ma sprzet profesjonalny, nic ode mnie nie chce,
    robota bez zarzutu. Dzis wieczorem zawiozlem po piwku i postawilem w progu.
    Jak myslicie, pytam Was bo nie ma Kikiego, dobrze zrobilem??
    Koles pali, czy zgodnie z radami Kikiego powinienem im kazac wychodzic za
    plot na faja??

    Pozdro.. TK

    Pozdro.. TK