  • Data: 2009-10-09 08:43:38
    Temat: Re: grubość ocieplenia domu ...
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Oct 8, 8:21 pm, Adam Szendzielorz <a...@g...com> wrote:

    > To wszystko co masz do powiedzenia ?
    >
    > To ja Ci jeszcze dopowiem swoje.. Daje gosciowi na tacy rade jak
    > oszczedzac 4 stowki juz po 3 latach, przeprowadzajac proste
    > obliczenia, a Ty jedyne co potrafisz zrobic to wtracic sie do dyskusji
    > z bezsensownymi docinkami nie majac *zadnych* kontrargumentow. Jezeli
    > nie masz ochoty dyskutowac to poprostu nic nie pisz - to jest grupa
    > DYSKUSYJNA i tu sie dyskutuje, a nie pieprzy glupoty.

    A moje zdanie o Twoich wywodach naukowych jest takie że te 4 stówki
    to byś oszczędził w warunkach laboratoryjnych.
    W życiu to tak nie działa, pozostawione otwarte okno zimą i szlag
    trafia wyliczenia.
    Gdzieś niedokładnie dopasowane elementy i po oszczędności. W tej skali
    nie jest to mierzalne z taką dokładnością.

    --
    ZZ@private