  • Data: 2009-10-12 09:53:36
    Temat: Re: grubość ocieplenia domu ...
    Od: Pawel Kowalski <a...@h...pl.spam.no> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 10/12/09 | 11:40, Maniek4 napisal(a):

    > Gdziesz tam. Tobie pasuje to mi tez.
    > Powiem tak: poza fanaberiami wiele wspolnego z ekonomia to nie ma. Wyjdzie
    > drogo, zyski z przeznaczenia jakie zakladasz niewielkie i zwrot inwestycji
    > praktycznie malo realny.
    > Solary w naszym klimacie to puki co oplacac sie moga wylacznie do CWU, a za
    > cene kominka z plaszczem wodnym kupisz sobie kominek zwykly i kociol weglowy
    > do kotlowni o wiele sprawniejszy od kazdego kominka i palic mozesz czym
    > chcesz.

    Khmm ... przepraszam, ale nie wiem czy dobrze zrozumiałem ...
    Sugerujesz że kominek otwarty z piecem węglowym jest lepszy
    i ekonomiczniejszy od kominka z płaszczem wodnym i pieca gazowego
    kondensacyjnego ze zbiornikiem akumulacyjnym ?????

    Rozumiem, że to sprawdziłeś, i jesteś w stanie posłużyć się REALNYMI
    kosztami miesięcznymi ?
    Bo ja tak ;)

    --
    Kowalski Pawel