    From: ptoki <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: grzejnik kompatybilny z starymi
    Date: Mon, 18 Jul 2011 14:27:30 -0700 (PDT)

    On Jul 18, 9:35 pm, "Jackare" <1...@1...tralala.com> wrote:
    > Użytkownik "ptoki" <s...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:f2a64e64-18ed-48ba-b92f-ca90d468dfab@
    q17g2000vby.googlegroups.com...
    > No i klops. Wymieniam grzejnik i okazuje sie ze nowy ma tak jak stary
    >
    > Kurcze, co sie naszukalem odpowiednich elementow zeby mi ta 140-ka
    > weszla w miejsce starego a tu taki zonk!
    >
    > Wygnij rurę do wysokości odpowiedniej do grzejnika i albo dotnij obydwie i
    > nagwintuj albo uzupełnij brak odcinka w wygiętej gałązce przedłużkami.
    > Jeżeli dobrze kojarzę jesteś ze Śląska, gdzieś z moich okolic. Jeżeli nie
    > dałbyś rady zadzwoń - mogę Ci to zrobić. Jestem z Bytomia. 602 633 105

    Wlasnie chcialem uniknac ciecia, spawania i gwintowania.
    Udalo mi sie troche pomieszac w optyce i udalo sie kaloryfer zmiescic
    i jest tylko troche krzywo. Trzeba by uchwyty lekko podciac.
    Ale mysle tez nad wsadzeniem tam 2 metrowego kaloryfera i zrobieniu
    serpentyny z pex-a. Bo pod oknem miejsce jest.
    Jak nie znajde zastepnika wymiarowego to chyba zdecyduje sie na opcje
    2 metrowa. Jakos mi sie to lepiej widzi niz kombinowanie z wyginaniem
    rur stalowych...
    Podesle fotke jak go powiesze.

    Dziekuje za oferte pomocy.