  • Data: 2015-06-07 21:02:02
    Temat: Re: gwarancja "ze stempelkiem"
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-06-07 11:18, Irek.N. wrote:
    > Przeczytałem.
    > Wygląda że jednak nie można. Jeżeli odkryję wadę o której nie
    > wiedziałem, bo została ona zatajona, to nawet mając w umowie wyłączenie
    > rękojmi - przysługuje mi ona. :)

    No to jest oczywista oczywistość.

    Ale zauważ, że ten zapis w KC nie jest po to ażeby sankcjonować wałki
    tylko po to, ażeby obsłużyć sytuację typu sprzedaję Ci rzecz zgodną z
    opisem w *chwili* sprzedaży i nie biorę odpowiedzialności za to, co
    będzie się działo minutę później.

    Czyli jednak będę się upierał przy tym, że w zdecydowanej większości
    przypadków możesz skutecznie wyłączyć rękojmię.

    Piotrek