    From: ptoki <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: gwozdzik czy klej
    Date: Fri, 17 Dec 2010 00:31:38 -0800 (PST)

    On 16 Gru, 19:49, "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> wrote:
    > Uzytkownik "ptoki" <s...@g...com> napisal w
    wiadomoscinews:014d095d-bf31-488a-950a-9abc610d6ed5@
    k25g2000vbl.googlegroups.com...

    > Listwy kryjace szpare pomiedzy oscieznica a sciana. czyli teraz sa przybite
    > do oscieznicy+ dadane troche kleju na sciane.

    W takim razie mozna sprobowac podkleic je na sylikon jesli ci bardzo
    zalezy. Ale ja bym poczekal przynajmniej jeden sezon aby zobaczyc jak
    pracuja. Jesli to zwykla sosna to na 10 cm moze popracowac nawet
    2-5mm.
    Wtedy lepsza szpara albo przykrecenie w 4-5 miejscach na kołek do
    sciany. Wkret mozna dobrac z ladnym lebkiem wtedy nie razi w oczy albo
    zaslepic drewnem.
    Jesli to plyta to mozna przykleic ona tak nie pracuje. Ale jak
    bedziesz chcial te futryne zaserwisowac to i tynkowanie bedziesz
    musial zrobic...