    From: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: huf haus - ciakawa sprawa
    Date: Thu, 18 Feb 2010 11:41:14 +0100

    > Włączyłem trochę za późno ale widziałem jak czyścili auto :-))
    > Izolacyjność musi być niezła bo stawiają je też w Szwajcarii, Austrii i w
    > Niemczech, które conajmniej w połowie są naszym klimacie.
    > W Niemczech jestem średnio 2 razy w miesiącu, czasem jadę dosyć daleko -
    > również zimą i tam piździ podobnie jak u nas.
    > Ja właśnie projektują sobie dom.
    > Mam niby już projekt niemal dokończony i też nie jest to domek typowy, ale
    > będę szukał informacji o kosztach budowy tych Huf Haus-ow.
    > Ciekawe czy budują też w Polsce ;-)

    Jak pojechali do Anglii to do Polski mają bliżej :-)
    Zresztą cała operacja była zadziwiająco prosta. trzeba tylko wykonać
    wcześniej fundament. Sam montaż poszedł bardzo szybko. Tak się zastanawiam
    ciagle nad tym szkleniem. Skoro buduje się wieżowce gdzie sciany sa całe ze
    szkła to izolacyjnośc nie powinna byc problemem, problemem moze być tylko
    koszt takiego szkła.