  • Data: 2010-02-18 11:44:05
    Temat: Re: huf haus - ciakawa sprawa
    Od: Kudlaty <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 18 Lut, 10:29, "quent" <quent75 maupa gmail kropa kom> wrote:
    > Właśnie oglądałem program Grand Designs, w którym to małżeństwo z Anglii
    > zamówiło w Niemczech taki dom:http://www.huf-haus.com/gb/intro.html
    > Przyjechała ekipa i postawiła go w tydzień.
    > Ciekawy jestem jego energooszczędności. Stawiają to w Niemczech a tam klimat
    > taki jak u nas...
    > Co sądzicie?
    >
    > Ciekawe też czy to droga sprawa...
    >
    > Pozdr.
    > Qwww.elipsa.info

    Z tego co zauwazylem to:
    - dosc wysoka cena
    - brak mozliwosci zmian po wykonowacych - to co na papierze to swiete
    - z czasem uszczelki powinny sie wykruszac- prawa fizyki
    - ze szklem lub bez kwestia gustu - jak i samego projektu
    - dom bardziej szkiletowy niz tradycyjnie murowany.- brak
    akumulacyjnosci - jesli ogrzewasz gazem to ok ale jesli weglem to
    problem
    - jakosc ekipy pracujacej jest wypadkowa ceny.
    - wykonczenie domu juz w fazie wykonawczej - urzadzanie metoda
    gospodarcza jest trudniejsze

    Jesli masz bardzo sprecyzowany swoj cel to latwiej projekt zrobic.
    Musisz miec doswiadczenie czego chcesz. Pozniej odwrotu juz nie ma.
    Osobiscie z doswiadczenia uwazam ze powinno sie budowac dom:
    - projekt
    - wizualizacje
    - modyfikacje
    - projekt