  • Data: 2010-02-18 10:46:28
    Temat: Re: huf haus - ciakawa sprawa
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "quent" <quent75 maupa gmail kropa kom> napisał w wiadomości
    > Właśnie oglądałem program Grand Designs, w którym to małżeństwo z Anglii
    > zamówiło w Niemczech taki dom:
    > http://www.huf-haus.com/gb/intro.html
    > Przyjechała ekipa i postawiła go w tydzień.
    > Ciekawy jestem jego energooszczędności. Stawiają to w Niemczech a tam
    > klimat taki jak u nas...
    > Co sądzicie?
    >
    > Ciekawe też czy to droga sprawa...

    Ciekawe to jest i niektórym moze sie podobać. Ale w uzytkowaniu to bedzie
    makabra. Te przeszklone sciany itp. Kłopoty z myciem szyb.
    Mysle że po kilku sezonach mieszkania włascicele przeklinaja taki dom- no
    chyba że stac ich na zatrudnienie osoby do regularnego mycia tych szyb.
    No i latem niezle musi sie nagrzewać.
    Ja traktuje taki dom wjako ciekawostka, nie zdecydowałbym sie na jego zakup
    raczej.

    Krzysiek