  • Data: 2018-01-14 18:32:59
    Temat: Re: iec na ekogroszek - jaki wybrac
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.01.2018 o 18:15, Myjk pisze:
    > Niestety, tak to jest z grzaniem powietrza, że nie da się idealnie dobrać.
    > Niemniej jednak chodzi w tańszych taryfach, bo tak się bardziej opłaca,
    > nawet pomimo grzania powietrza (a nie betonowego kloca na posadzce). Jeśli
    > masz dom akumulacyjny i pompę PW (pominąłeś ten wątek), to nie wiem po
    > jakiego grzyba masz pompę wysterowaną do pracy ciągłej. Jeśli tylko po to
    > żeby koniecznie wykorzystać posiadany w pompie inwerter to...

    Żeście uczepili się tego inwertera jak psiego ogona :-P PC PW mają w
    zasadzie wszystkie inwerter (możemy gdybać dlaczego, może dlatego że są
    nowszymi urządzeniami od PC PG i teraz nawet moja lodówka ma inwerter
    nie pisząc już o chłodziarce na lato w samochodzie). Przypomnę tylko, że
    to na ja użyłem pierwszy tego słowa w tym wątku.

    A chodzi tak, bo mam na razie G11. Czy będzie kotłować na maksa przez 4h
    dziennie czy powolutku przez 24h to mnie coś teraz zmieni?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz