  • Data: 2017-06-05 19:22:22
    Temat: Re: ile kleju pod plytke gresowa ?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 5 czerwca 2017 19:17:20 UTC+2 użytkownik
    > Nie polecam, i przychylam sie do opinii KIKIego.
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=Way5bMh-eYg
    >
    > Osobiscie wiem ze klejenie na spore placki czy na zawijasy zazwyczaj wystarcza. Ale
    nigdy nie wiadomo czy w danym przypadku jednak tej wytrzymałości nie zabraknie. A
    zazwyczaj plytki zewnętrzne jednak maja jej za mało i odpadywują...

    > A ten niemiecki patent to wiesz, dobry dla instalatora, dla usera to juz słabo...

    Ale stosowanie "systemu poziomowania plytek" nie wyklucza poprawnego
    nalozenia grzebienia kleju ;) Bez wzgledu, czy klej bedzie polozony
    poprawnie, czy nie - gwarantuje idealnie ulozone krawedzie wzgledem
    siebie:)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.