  • Data: 2017-06-05 21:31:54
    Temat: Re: ile kleju pod plytke gresowa ?
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 5 czerwca 2017 19:22:23 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:
    > W dniu poniedziałek, 5 czerwca 2017 19:17:20 UTC+2 użytkownik

    Ale nigdy nie wiadomo czy w danym przypadku jednak tej wytrzymałości nie zabraknie. A
    zazwyczaj plytki zewnętrzne jednak maja jej za mało i odpadywują...

    > Ale stosowanie "systemu poziomowania plytek" nie wyklucza poprawnego
    > nalozenia grzebienia kleju ;) Bez wzgledu, czy klej bedzie polozony
    > poprawnie, czy nie - gwarantuje idealnie ulozone krawedzie wzgledem
    > siebie:)
    > pozdr.

    przyznaj, nie obejrzałeś tego filmiku?

    Gdyby ten niemiecki system dociskał płytki i pozwalał nadmiarowi kleju wypłynąć -
    klaskał bym wszystkimi kończynami na tak.

    Ale on sprawia ze klej sie uklada w jamy.