eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieile kosztuje 1l propan-butan do butli/ solar vs kominek › Re: ile kosztuje 1l propan-butan do butli/ solar vs kominek
  • Data: 2012-04-24 23:38:19
    Temat: Re: ile kosztuje 1l propan-butan do butli/ solar vs kominek
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 24 kwietnia 2012 19:33:10 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Dodatkowe grzalki to dodatkowy koszt grzalki i przylacza. :-)

    Grzalka 6kW to koszt rzedu 200-250 pln maksymalnie. Mam blisko zaklad co takie rzeczy
    robi - to naprawde smieszny koszt :)

    > Ja dla przykladu mam 7kW, czyli na styk wyrabiam sie z grzalkami. Poza tym
    > nie wszedzie sa mozliwosci podnoszenia sobie przydzialu mocy.

    7kW to jakie masz zabezpieczenia ? Ja mam 17kW i w tyle mniejwiecej celowalem jeszcze
    nim wbilem pierwsza lopate i nie wiedzialem do konca jakie bedzie ogrzewanie (a
    raczej planowalem groszek :) - glownie po to zeby miec zabezpieczenia w skrzynce 25A.
    Przy 7kW masz zabezpieczenia 10A? To ciezko nawet spawarke jakas podpiac!
    pozdr.

    --
    Adam