eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieile kosztuje utrzymanie skrzynki elektrycznej bez poboru? › Re: ile kosztuje utrzymanie skrzynki elektrycznej bez poboru?
  • Data: 2009-03-06 14:07:13
    Temat: Re: ile kosztuje utrzymanie skrzynki elektrycznej bez poboru?
    Od: "J23" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ZbyszekZ" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    news:c46a0d37-24fb-47c1-a8cf-d3411e01490d@j8g2000yql
    .googlegroups.com...

    Brak odbioru nie przeszkadza również urzędowi gminy w pobieraniu
    podatku za mieszkańców.

    --
    ZZ@private

    Co gromada to zasada. Różnie to w różnych gminach i urzędach jest.
    Jedni mówią że mogli budować chatę bez przyłączy, a u mnie aby
    dostac pozwolenie trzeba było mieć zapewnionych dostawców mediów
    i do projektu chaty dołożyć projekty przyłączy.
    By się zameldować trzeba odbiór końcowy albo częściowy, a aby
    zmienić taryfę elektr z budowlanej na zwykłą papiórek o zak. budowy.
    Kiedyś wystarczyło tylko pomieszczenie ze skrzynką elektr do ładu
    doprowadzić
    i juz była zwykła taryfa, dlatego moi sąsiedzi co pare lat wcześniej zaczęli
    budowę dalej jej nie kończą (choć chata de facto gotowa do zam.), a ja
    jestem jeszcze daleko od stanu mieszkalnego a budowę zakończyłem.
    Im się opłaca dalej budowac a mnie nie.
    A co do podatku to czytałem gdzieś jaka kolej rzeczy po zakończeniu
    budowy, że w gminie w podatkach w 14 dni zgłosić. Ja do tej pory płaciłem
    grosze i nic nie zgłaszałem a podatek "sam przyszedł" już wyższy.
    Ale wole 100zł więcej zapłacić podatku niz bulić rachunki elektryczne
    po 200zł/2mies przy prawie zerowym zużyciu, no i to kochane
    świadectwo energetyczne od tego roku, więc bilans do przodu :-)
    Reasumując, Polska to ciekawy kraj.

    Pzdr
    J23