  • Data: 2010-01-26 23:21:15
    Temat: Re: ile obiegow w CO
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "bulba008" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hjnpha$bqa$1@news.onet.pl...
    > Ile macie obiegów w CO?
    > salon, kuchnia, wc+lazienka+korytarz, np 4 sypialnie, poddasze, garaz

    Ja mam np. dwa, grzejniki i podlogowka. Ale chyba nie o to Ci chodzi. Co
    rozumiesz pod pojeciem obiegu?

    > czyli wychodzi 6 obiegow. Na grzejnikach normalne termostaty

    Salon, kuchnia, wc+lazienka+korytarz, 4 sypialnie, poddasze, garaz to 6
    obiegow? Na grzejnikach nie musza byc termostaty, ale tu musimy wiedziec co
    ma caloscia sterowac.

    > (jak to sie ma do nowoczesnego pieca akumulacyjneg? - czy musza byc
    > jeszcze jakies czujki temp w pomieszceniach aby tym piecem sterowaly na
    > danym obiegu)

    Co to jest piec akumulacyjny CO?

    > Czyli jak wyglada w skrocie schemat CO podlogowka+grzejniki, 6 obiegow,
    > JAKIS WEZEL STERUJACY, piec akumulacyjny.

    Sorry, to co powyzej nie ma byc zlosliwe, ale ja nie bardzo wiem o co
    chodzi.
    Napisz moze co gdzie chcesz miec to co kolwiek bedziemy mogli Ci doradzic.
    Gdzie ma byc podlogowka u wielkosci tych pomieszczen, gdzie grzejniki i ile.
    Szesc obiegow ma sie nijak do hipotetycznej podlogowki, grzejnikow i
    pomiszczen ktore wypisales. Jaki ma byc ten kociol, glownie czym zasilany?

    > Czy sa jakies rozwiazania sterowania piecem i pomiar temp w pokojach przez
    > internet - SPRAWDZONE w praktyce przez grupowiczow.

    Z pewnoscia, ale chyba malo praktyczne.