  • Data: 2013-10-24 10:14:53
    Temat: Re: ile placicie za prad? :)
    Od: Franc <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 24 Oct 2013 09:32:13 +0200, /// Kaszpir /// napisał(a):

    > Także komputery potrafią nieźle żreć prądu jak są "wyłączone".
    A to niby jak? Przecież komp stacjonarny nie ma trybu czuwania, a monitor
    wyłączam z palca.

    > Kupić miernik i sprawdzić :)
    :-) Nie znam się na miernikach, bardziej myślałem o jakimś czymś wpinanym
    do gniazdka przed właściwą wtyczką.

    > Ja urządzenia które za dużo żrą w trybie "podtrzymania" wyłączam jak nie
    > używam , choć oczywiście wszystkiego nie da się wyłączyć ...
    Też tak staram się robić, ale są rzeczy które ciężko - np. lodówka,
    zamrażarka. Pilnuję się, żeby ładowarek nie trzymać wpiętych - ale właśnie
    NC+, ruter + modem to chodzą non-stop, bo jak będzie trzeba coś na szybko
    zrobić to potrafią się i z 30 minut odpalać.

    --
    Franc